måndag 4 maj 2020

Utmaning till er alla som betalt in avgiften till GGA i år.


Då det är svårt att få tävla så här i början av säsongen vill jag utmana er så här.

Under vecka 20-27 vill jag att ni skickar mig det bästa resultatet poängmässigt varje vecka,. Det skall vara registrerat i GIT. Spelar ingen roll vilken bana eller tee som spelats.
Det är poängen jag behöver.
För att se poängen så loggar ni in på Min Golf och Min handicap. Klicka på den runda som ni vill använda så ser ni poängen. Rundan måste ha spelats under rätt vecka. Vänta gärna innan ni skickar, det kan ju bli en bättre runda i slutet av veckan. Men se till att jag får det i början av kommande vecka.
Alltså ett resultat per vecka vill jag ha.

Sänd ett SMS till 070-5252615 med uppgift på Speldatum, Namn, Exakta-Hcp och Poäng.

Vecka 20 11-17 maj
Vecka 21 18-24 maj
Vecka 22 25-31 maj
Vecka 23 1-7 juni
Vecka 24 8-14 juni
Vecka 25 15-21 juni
Vecka 26 22-28 juni
Vecka 27 29 juni-5 juli

Det jag får in skall jag försöka sammanställa, så får vi se vem som har skrapat ihop mest poäng under 8 veckor. Det presenteras på bloggen varje vecka. Blir det många deltagare så får jag nog dela upp er i flera grupper efter hcp. Använder då det exakta-hcp ni har vid första rundan som skickats in.

Slår ni mig så får jag nog bjuda någon/några på något.

Fuska inte och Lycka till

Allan

PS. Håll er på avstånd från varandra och använd egna scorekort eller t.ex OnTag i telefonen. Byt inte kort med varandra. Tänk på smittorisken. Och håll er hemma om ni känner er krassliga. DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar