onsdag 25 mars 2015

Till GGA bloggen från Lars-Börje


Nu när Order of Merit tävlingen för simulatorgolfen är avslutad, och vi har fått fram en vinnare, vill jag passa på att tacka alla ni som ordnat så att vi övriga har fått spela golf med olika resultat. För de som för mig, när det gått dåligt , så kan man alltid säga ”jag väntar tills man är ute i friska luften”. Men det går väl åt skogen då också, i alla fall ibland.
Jag vill börja med ett stort tack till Allan Heed och Bengt Arne Pettersson som har dragit ett stort lass med att ordna listor, resultat och sett till att allt fungerat. Tack !!!!.
Sedan alla ni som varit som funktionärer, bra jobbat och även till er ett stort tack. Det är viktigt att vi alla försöker att dra vårt strå till stacken. Varje litet jobb som görs för GGA görs även för klubben Tack. Vi har vid alla tillfällen även blivit ”bjudna” på kaffe och färska bullar. Kaffe har vi själva köpt men bullarna har vi fått rejält sponsrade av Bengt på Träffpunkten, Öster. Tack Bengt .
Sen vill jag tacka alla ni som hjälpt mig att hämta bullarna på onsdagarna.
Nu är det inte slut för nu fortsätter vi på tisdagar och onsdagar. Vi kör samma pris men nu utser vi ett antal pristagare vid varje spelomgång. Så anmäl er som vanligt.
Närmast för oss i GGA är upptaktsmötet den 23 april, glöm inte att anmäla er. Då skall ni som ligger på prisplats(20 bästa) få er beskärda del av spelpotten.
Tack än en gång från Ordförande
Lars-Börje Hellberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar