torsdag 20 december 2012

Julhälsning från Filip

Hej gubbar! Jag har tänkt mig att komponera ihop en liten julhälsning till er i GGA, håll till godo:

Jag vill med denna skrivelse tacka er i GGA för den gångna säsongen. Ni är många som har jobbat hårt och som det sett ut utanför GGA, haft förbannat kul med. Inte allt för sällan hörs det gliringar, råa men hjärtliga under arbete eller fika paus. För så ärliga måste vi ju vara, ni fikar ibland med! Men på slutet när jag bara sett er i arbetskläder så glömmer man lätt att ni spelar ju faktiskt golf med. I år stängdes banan den 26 november så fram till dess fick ni svinga klubborna, nu den sista månaden har det svingats hammare. Ni är klubbens särklass största kategori med 108 medlemmar, jag hoppas att inom en överskådlig framtid att juniorerna kan matcha er där. För om så är fallet så kan den klubbchefen som sitter på denna plats skriva ett lika hjärtligt tack som mig om så där en 50 år.

Själv har jag 21 år tills jag kommer med i GGA.

God Jul & Gott Nytt År

Filip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar